Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

κοιτα τι εκανες νταλαρας

Αποκάλυψη - ΣΟΚ για τη δολοφονία του βρέφους στην Πετρούπολη

«…Όταν με έπιασαν οι πόνοι και κατάλαβα ότι θα γεννήσω ήταν και η μητέρα μου στο σπίτι. Μπήκαμε μαζί στο μπάνιο και με βοήθησε. Εγώ δεν ήθελα να το σκοτώσω, έβαλα το κορδόνι γύρω από το λαιμό του μωρού για να σταματήσει να κλαίει. Η πόρτα του μπάνιου ήταν μισάνοιχτη και ενώ το μωρό δεν σταματούσε να κλαίει, ζήτησα από τη μάνα μου να μου φέρει χαρτοπετσέτες για να του βάλω στο στόμα και να σκουπίσω και τα αίματα. Μάλιστα, χρειάστηκα και άλλες χαρτοπετσέτες και μου τις έφερε και πάλι η μητέρα μου…».


Η ομολογία της 19χρονης και η περιγραφή για όσα έγιναν μέσα στο μπάνιο του διαμερίσματος αποδεικνύει στους αστυνομικούς την άμεση σχέση της 52χρονης μητέρας της με την ανθρωποκτονία του νεογέννητου βρέφους.


κοιτα τι εκανες νταλαρας



  • Φωτογραφίες - ΣΟΚ: Έτσι έσπαγε κεφάλια ο Βίκτωρας Ρέστης


Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr.



ζητηση χρυσου
δια ζωσης τι σημαινει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου