Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2018

αναλυση αγορας μαρκετινγκ

Η Μαστανάμα, μια μικροσκοπική γιαγιά από το νότιο κρατίδιο Άντρα Πραντές, έγινε γνωστή στο Διαδίκτυο χάρη στα βίντεο μαγειρικής τα τελευταία δύο χρόνια.


Το κανάλι της στο YouTube, το Country Foods, που το διαχειρίζονταν ο εγγονός της κι ένας φίλος του, προσέλκυσε πάνω από 1,2 εκατ. συνδρομητές από τότε που δημιουργήθηκε το 2016.


αναλυση αγορας μαρκετινγκ

Η Μαστανάμα, που συχνά μαγείρευε σε έναν υπαίθριο χώρο, σε ένα απομονωμένο χωριό, ήταν διάσημη για τα παραδοσιακά ινδικά πιάτα που ετοίμαζε, όπως κοτόπουλο τυλιγμένο με φύλλο μπανανιάς και μαγειρεμένο μέσα σε καρπούζι, που είχε 11 εκατ. views στο YouTube.





κέντρα υποστήριξης δανειοληπτών
δεν απείχε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου